onsdag 20 juni 2012

Test

Jag har gjort några testsmycken av mina fina trästämplar bland annat. Fjärilsörhängen och armband med keramikkulor. Ett påfågelhalsband. Allt med detaljer och lås i 925 silver och läder. Nu måste jag testköra konstruktionerna och kolla vikten. Så man inte får elefantöron eller jättelånga armar. I höst kanske de finns till försäljning.








Den turkosa lilla ljuslyktan köpte jag på Klorofyll i Kumla igår. En virkad klänning hittade jag visst också. Sen skyndade jag mig därifrån. Herre min dag - skulle kunna bo därinne.
Ha en fin onsdag!

11 kommentarer:

  1. Så underbara bilder och smycken! Hoppas de håller för dina tester! Underbara!
    Ha en finfin dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Helt underbara armband. Och ugglan, jag älskar ugglor. Till hösten sa du? Jaa den som väntar på något gott....

    SvaraRadera
  3. Såå läckra smycken OCH bilder! :) Tror jag vet vilken färg som är din favvofärg! :)

    SvaraRadera
  4. Asfina! Såg du hade örhängena i lördags! kalasfint!

    SvaraRadera
  5. Gillar ugglan! Gillar ugglan. Hoho!
    Fina färger också. Och så gillar jag påfågeln.
    Nu blev det svårt att välja...

    SvaraRadera
  6. Jag älskar din färgsättning och smyckena tror jag blir en HIT!!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Flottte armbånd, og farver!
    Nina

    SvaraRadera
  8. Jag är spekulant så fort de finns till försäljning! Tack för besöket senast! Kul att det var så mycket folk! Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Åh vilka härliga färger ! Ser finfint ut så här långt...:)

    SvaraRadera
  10. Jätte fina smycken och härliga färger!

    SvaraRadera

01 09 10