tisdag 14 augusti 2012

Vi firar

lilla Bill idag. 5 år, en hel hand!



Och bara för att det är helt tyst här på bloggen innebär ju inte det att jag sitter här och pillar mig i naveln dagarna i ända. Nej jag har röjt ur verkstan och där står nu ljudanläggningen som ska riggas upp i pergolan/scenen på LÖRDAG! 





Ni har väl köpt biljetter till det fantastiska eventet? Ujuj vad kul det skulle vara om ni kom!! Här finns ticnet-biljetterna. 
Och här har jag skrivit mer och där kan ni även titta på den lilla reklamfilmen som vi gjort.

Men idag kalas hela dan!

3 kommentarer:

  1. Min man tittar så konstigt på mig när jag vill bo närmre Örebro... istället för skåne. Jisses vad roligt med en scen i trädgården

    SvaraRadera
  2. hej svejs! Tittar in här lite nu och då för inspiration hittar alltid något som glädjer.
    Mvh Anneli

    SvaraRadera
  3. Låter riktigt toppenkul! Skulle ruskigt gärna bo närmare jag med.
    Hipp hurra en dag i efterskott för Bill!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

01 09 10