torsdag 20 september 2012

Höst

i trädgården. Morgonsol, vilken torsdag! Fabrikens tema idag - Höstplantering. Känner mig lite främmande inför ordet (tänker mest på bönder som sätter höstsådden). Alltså jag planterar inte direkt nåt nu, det jag satte i krukor och odlingsbäddar i våras förlorade jag ju intresset för någon gång i juni.. Men mina medelhavsväxter har fått flytta in och min vilda trädgård känns höstig och fin. Äpplen äpplen äpplen. Ujuj.

















God torsdag alla fabrikanter och ickefabrikanter!


4 kommentarer:

  1. Äpplen är väl höst om något. Gott dessutom!
    Fint med träd inomhus. Jag skulle vilja odla ett fikonträd för jag älskar formen på bladen. Ska göra ett försök :-)

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha en sån där gammal och frodig trädgård som jag drömmer om! :)

    SvaraRadera
  3. Jeg synes det er så herrlig med høst, synes kanskje den er den beste årstiden:-)
    Nydelige bilder!
    Ha en fin kveld!
    Nina

    SvaraRadera
  4. Höstplantering eller inte... det är fantastiskt vackra bilder du bjuder på!

    SvaraRadera

01 09 10