lördag 29 september 2012

IKEA

Idag kör jag syjunta på Ikea. Det är fullbokat! Hurra för det! Min kompis tillika textillärare Maria kommer att hänga med och hjälpa mig. Bra när folk börjar fråga om avancerade saker och jag slänger fram limtuben. Hon är grym. Massor av sydda saker är förberedda och snart sticker vi iväg och dukar upp världens finaste höstbord. 





Pepp!
I två dagar har jag suttit i Marias sytorp och myst med tyger. På söndagar håller vår syjunta hus där - och i morgon håller vi öppet hus i sytorpet och bjuder på fika och sytips! Kl. 15-18, välkommna!



5 kommentarer:

  1. Låter helt super. Hade gärna kommit om jag hade varit mer nära. Ha det så skitkul!

    SvaraRadera
  2. Ah!
    -om man ändå bodde nära dig, du kreativa inspirerande kvinna!

    Önskar er en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Ja..man kan bara hålla med, det låter jättekul. Ha en bra helg./Anna

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för att ni kom hit och förgyllde vår lördag! Nu får vi börja spåna på julpysslet!

    Ses snart kram Sandra (IKEA)

    SvaraRadera

01 09 10