tisdag 11 september 2012

Soul to remember 2

Nu alla härliga människor har ni chans igen, Soul to remember-bandet 29 souls spelar igen. 
När? Nu på fredag den 14 september klockan 19 Var? I mysiga teaterladan i Wadköping, Örebro alltså.
Det blir så himla bra jag lovar. 
Gör så här: Åk till stan. Ät en bit god mat på en trevlig restaurang. Ta en promenad till Wadköping genom stadsparken. Betala endast 150 kr i dörren på Teaterladan. Njut av fantastisk musik. Dansa därifrån till närmaste bar tex.
Komplett kväll.
Jag tänker göra precis så. Ses vi där? 


De som vill säkra sin biljett förhandsbokar via mail HÄR. Annars dyker ni bara in!


2 kommentarer:

  1. Låter riktigt skoj, lite långt bort från mig. Men jag får drömma mig bort på Fredag. Ha en bra kväll./ Anna

    SvaraRadera
  2. Shit vad bra det var i fredags! Svängigt så in i....
    Är det ett Örebrobaserat band? :)

    SvaraRadera

01 09 10