onsdag 7 november 2012

Hej på er!

Jag har inte glömt att jag har en blogg. Men den här veckan har gått i ett. Fotat och pysslat med Lina, ridit och städat. Igår hängde jag på Ikea och planerade inför julpysselkvällen på varuhuset. Ni vet de kör ju med hela folkets syjunta det här året. Håll utkik alla IkeaFamilymedlemmar!
Vi kommer att göra massor med fina juldekorationer och annat kul med textil den kvällen jag och Maria.



Färgschema: vitt, rött och svart. Inte så otippat kanske.

Nu ut och fixa i verkstan - i kväll kurs!


2 kommentarer:

  1. Sååå bra med IKEAfamilykort! Jag kommer!

    Kram LE

    SvaraRadera
  2. Vad mycket kul du har för dig:-)
    Jag pysslar också en hel del, ska vara med på julmarknader här i Kristinehamn. Skulle gärna ta mig en tur till Örebro snart.
    Lycka till!
    Susanne

    SvaraRadera

01 09 10