tisdag 21 maj 2013

Jag har hört



att vi visst är med i nya Hus & Hem. Har inte sett det själv - mer än att vårat kök pryder omslaget! Känner mig ganska pirrig över att få kolla in det numret. Och häromdan var NA i kapellet och gjorde reportage för Latte - håll utkik på lördag (tror jag). Och inte nog med det - idag var Lars-Ivar här för nättidningen Sydnärkenytt - och det är redan ute så kolla in artikeln HÄR.

Ja och i morgon är det dags att knipa en Handarbete & Pyssel i närmaste butik för då kommer ett nytt nummer! 

Just nu sitter jag dessutom och snickrar ihop mina recepttexter till Elle mat & vin. Skriker när det numret är ute!

Ujuj. Mycket press just nu alltså.

God tisdag!


4 kommentarer:

  1. Hej Frida! Alltså du är ju grym! Va mycket du hinner med och va fint ni gjort i kapellet! Jag blir så inspirerad! I sommar måste jag få till ett besök hos dig! Hoppas allt är bra, å va kul med all press, ska hålla utkik efter tidningarn.a Må så gott! /Kerstin/Handarbetepyssel-kollegan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. å hej Kerstin! Vad kul att du kommenterar! Du uppdaterar visst din egen blogg vart tredje år! Kom igen! Och kom och hälsa på på en gång - kram från pysselkollegan

      Radera
  2. Ha! Det tog mig två sekunder att se att det var ditt kök när jag plockade nya numret ur lådan. Mäkta nöjd när jag hade rätt! Så fint! Har lite abstinens efter Rönnebesök nu. Hoppas på snart.
    KRAAAM Cecilia

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Måste jag kolla in!

    SvaraRadera

01 09 10