fredag 6 december 2013

Julfeeling 2!



Jaha - kanske tror ni att jag ligger hemma på sofflocket och pimplar glögg dagarna i ända när det är så tyst här på bloggen - men icke! Jag bränner ugnar för glatta livet, lämnar in massor utav pysseljobb och reportage till Handarbete & Pyssel, planerar bak och går på partys. Alltså julen. Hektisk tid kan man tycka. Och på söndag kör vi julfeeling i Kapellet! Idag bar vi in ett par granar och påbörjade den riktiga julpimpningen av den fina salen. Åh vad jag hoppas att ni kommer!











2 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Jag kan tänka mig att ert kapell gör sig i julskrud. Så mysigt. Dessvärre blir det lite långt att åka för en fika, men förhoppningsvis har vi vägarna förbi fler gånger :)

    Jag önskar dig en fin helg!
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag ska önska mig alla turkosa kopparna plus den röda koppställningen de hänger på,ok?
    Så fint det blir!
    Får mina julkort plats måntro ;-)
    Kram

    SvaraRadera

01 09 10